Riktigt bra uppdatering, enligt mig...

Haha, nu tycker jag att Ida och jag (mest Ida) har varit riktigt flitiga med uppdatering denna extra dag på året... Men vi har antagligen suttit framför datorn alltför mycket... ;) Jag kommer nog att göra fler inlägg idag, men jag ville bara berätta om hur duktiga vi har varit... Haha!

Men som Ida sa i inlägget nedan är det SUPERKUL när ni kommenterar vår inlägg <3 Dock är jag urdålig på att kolla in och svara på kommentarer på mina inlägg, så det är något att förbättra! Måste skriva ner det på handen... Läs Kommentarer MUSEK. Tror ni det hjälper? Ska börja redan när jag postar detta - skumma igenom ALLA mina inlägg och skriva svar på ALLA kommentarer i nästa inlägg - även dom som Ida har svarat på åt mig... Så om du är en flitig kommentator - kolla nästa inlägg! :)

Emma

Ps. TACK igen för att ni kommenterar!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Klart man vill kommentera när det är roliga inlägg!!!:)

2012-02-29 @ 18:49:09
Postat av: Emma (svar till Astrid)

Vad bra att du tycker det, hehe! :)

2012-03-03 @ 11:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0