Vilket väder!

Hej på er!

Jösses, ett sånt fint väder vi har fått! Det är helt sjukt underbart!
Gick från skolan idag i nästan bara T-shirt, och det är verkligen
något jag längat efter. Hur mycket som helst!
Nu ska jag ut på Djurgården och cykla i solen, hade jag tänkt,
så skönt:). Sedan hoppas jag på att rida med
i tredje gruppen för stipendiet, så jag kommer
faktiskt att ha en helt underbar eftermiddag.
Hoppas att ni också kommer vara ute så mycket ni kan,
och njuta av vädret!


Ha det superbra, och njut av våren!

Ida

Kommentarer
Postat av: Beata

Kan inte vänta tills imorgon! Hoppas vädret håller i sig:D Tänk att åka till stallet imorgon i världens finaste väder!

2012-03-12 @ 17:16:55
URL: http://poesitokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0