Hej...

Tjenare! Nu ska jag för första gången skriva nånting... Egentligen är det inte för någonting roligt alls, utan för att tala om för alla att jag INTE tänker tävla, vad någon än säger, så försök inte tjata... :) Har redan märkt lite: Va? Ska du inte tävla? , Kom igen! , Men du skulle klara det jättebra! och Varför inte? Men aja, det tyder ju på att folk läser och lyssnar på Steffi, så jag får väl ta det... ;)  Jag passar på att önska STORA lycka till till alla som ska tävla, och kom ihåg, det är ju bara en tävling, eller hur?
Skriver inte mer nu, inte bra på det här...

Kommentarer
Postat av: Beata

Du ÄR bra på att skriva inlägg. Du har bra svenska, det gillar jag(från den lilla svensk/poesitok jag är) och du är bra på att riiiiiidaaaa! ;-)

2011-11-07 @ 20:35:27
Postat av: Tekla

Varför ska du inte tävla? Jag skulle vilja tävla i KM i hoppning för lite enklare om jag fick på James.

Du äger på ridning juuuuu, och du är också bra på att skriva inlägg ;)

2011-11-12 @ 09:42:05
Postat av: Beata

Tekla: ja visst borde hon skriva mera till oss!

2011-11-12 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0