Längesedan jag bloggade sist...

Hej alla läsare! Tack för att ni läser, det är jättekul! även om jag inte har skrivit nåt´ på evigheter. Så nu kör vi på ett riktigt LÅNGT inlägg.

Ja, som Steffi skrivit hade jag Trixi på tisdagens hopplektion. Och hon är minsann ingen tant! Hon vägrade inte en endaste gång på hela banan. Dock var jag lite klantig och styrde fel, hamnade på halsen osv. men Trixi var underbar så jag överlevde ;)

Ok, lite onödigt kanske, men tycker ni inte att vi har jättefint väder för att vara oktober?

Ja, och sedan vill jag snacka lite om Mini Vi I Stallet.
Alla deltagare måste komma på provet - gör man inte det kan man inte vinna och kan därför inte få några priser.
Kan man inte komma så kan man inte komma, såklart, men då kan man ju inte få något pris.
Sen tycker vi/jag/minisektionen att man bör komma på repetitionen som är nu på lördag (imorgon.)
Då kommer vi gå igenom häftet från början till slut så att ni/deltagarna är LADDADE inför provet =)

Var det någt mer jag ville säga?

Hmm... Emma funderar... Hon tänker... Det är svårt... Och sååå...
Kommer hon på det!

Lapparna för KlubbMästerskapen har kommit upp!
Alla som är med i LB:1 och lättaste klassen i hoppning på ponny (40/50/60 cm beroende på ponnystorlek) kommer få konkurrens av mig - vill i hoppningen ha 1. Petra 2. Walther och i dressyren 1. Walther 2. Fresco.

Till sist:
Dessi har gjort en ny rosa design!
Ursnygg Dessi, men vart tog jag och Ida vägen?
Nej, nu skojar jag, det är ju vi som vägrar visa oss på bild..
Men  nästa gång kan den väl vara blå, tycker jag ;)

Och pappa har tagit bilder på mig när jag red LC på Jasmin, som vi kanske kan använda i nödfall om ni måste ha bilder.

Aja, alla bloggläsare, tack för att ni läser våran blogg!

En trött och chokladsugen
Emma







Kommentarer
Postat av: Beata

asså, jag har länge velat nu försöka övertala dig och Ida att komma med på bild!

Det här är ju MINISEKTIONENS blogg! Då ska HELA regeringen vara med på bild! Jag hade en bild på dig och Sorina en gång men den råkade jag radera:(

Nu, Emma...ibland MÅSTE man helt enkelt vara med på bild.:) Asså, jag menar inte absolut inte att du måste.:p Så hemsk är jag inte. Jag ska inte säga något mer om detta men när Beata har talat så är det värt att tänka!

OJ! Glömde nästan berätta att jag ÄLSKAR när du bloggar, du funderar och tappar orden. Det ÄLSKAR jag! Haha! Lång kommentar.

2011-10-16 @ 20:09:34
Postat av: Beata

jag är jätteglad! Du och Ida är med på bild! JAg är jätteglad! Asså jag är faktiskt helt överlycklig(fånigt). Jag vet att det inte var jag som fixade det men det är jättebra att hela MINISEKTIONEN syns på bild nu:)

2011-10-16 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0