Hoppspecial!

Hej!! Igår var det hoppspecial på stallet. Jag var där och fotade. De som var med var Dessi på Aller, Erica på Krolle, Lovisa på Laura, Jennifer på Petra, och tappra Beata som ramlade av busiga Daimler i det sista språnget för dagen. Alla var superduktiga!! Och Dessi fick svanskappan i ögat, (fråga mig inte hur det gick till), det blev ganska rött men blev bättre sen.
 
Idag red vi ut med vår grupp, jag och Dessi. Jag red på Dessis favorithäst Aller och hon red på min favorithäst Angela. Det var jättekul eftersom jag inte har ridit Aller sen påsklovet, och jag måste säga, vilket krut det är i ponnyn för att vara 21 år!!  

Här kommer lite bilder!!!!

Dessi och Aller



Beata och Daimler


Lovisa och Laura


Jennifer och Petra


Erica och Krolle



Dessi och Aller igen!!



Godnatt allihopa!!!!

// Steffi

Kommentarer
Postat av: Beata

får jag använda bilden på mig och Daimler? Jag måste inte men jag skulle vilja använda den:)

2011-11-24 @ 20:15:43
URL: http://poesitokan.blogg.se/
Postat av: Beata

Alltså ni måste inte...

2011-11-24 @ 20:15:59
URL: http://poesitokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0