♥Alla hjärtans dag idag idag idag! ♥

Hej alla glada hästtokar! Idag är det ju alla hjärtans dag! Var glad, var glad, var glad! Och som tur var för mig, Ida, så var det på en tisdag i år:). Det betyder att det är alla hjärtans riddag idag, och jag måste se till att rida någon som jag tycker om:) Fast det kommer jag ju förstås att göra, eftersom jag ska rida Gardenia. =) Tänkte passa på att vara lite extra glad idag då, alltid kul med knäppa dagar som egentligen inte betyder någonting alls^^. Ska krama Fresco lite extra också, för det blir man väldigt glad av. Kan ni inte alla göra det hörni, krama er älskling på fyra ben! Glad alla hjärtans dag i alla fall! //Glad

Kommentarer
Postat av: Beata

Hihi jag och Daimler hade ett litet alla<3dags-kalas:-D

<333333

2012-02-17 @ 20:23:29
URL: http://poesitokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0