Dessi här...



....nu ska jag skriva lite om bloggen. En av mina bästa kompisar Steffi har ju redan skrivit lite om bloggen men jad tänkte skriva lite till om den!
Som sagt är vi ett gäng som kallar sig Mu-sek eller Minisektionen på Djurgårdens Ridskola som det långa namnet är och vi tar hand om barnen på ridskolan. Vi ordnar aktiviteter och leder, tar hand om våra sköthästar och såklart så rider vi också på världens bästa klubb DJRK.

Själv är det jag och min kompis Johanna som fixar designen på våran blogg så ha överseende med oss om allt inte går som det ska.


På den här bloggen kommer vi skriva vad det är som händer på klubben, om tävlingarna, om aktiviteterna vi kommer anordna, om hästarna och alla andra stora nyheter på klubben.

Vi vill gärna att ni på klubben och självklart många andra ska tycka om bloggen, följa den och gärna kommentera den!! <3 <3 <3



Avslutar med en blid på mig själv och min bebis Aron!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild, Dessi! Arne är bara för söööt!!!

2011-10-04 @ 07:58:55
Postat av: Tekla

Hejsan alla på minisektionen! hoppas ni ser mina kommentarer!

2011-10-04 @ 07:59:51
Postat av: Steffi :)

Det gör vi Tekla!! :)Nu har du gjort läxan också!! :P

2011-10-05 @ 20:39:43
URL: http://djrkminisektionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0