Emma vid datorn

Hej läsare!
Jag sitter vid datorn och har übertråkigt, så jag skickar i väg ett inlägg :) Ida och jag var i stallet idag, men åkte hem nästan direkt för vi var dödströtta. Ikväll är det hoppspecial för Kim, då ska Dessi vara med på Aller.
Jag vill tillägga (till Steffis inlägg) att om man inte kan komma på Mini Vi I Stallet - mötena så måste man plugga hemma. Nu var det ju så att det var några som inte hade kommit första gången och som då inte fått ett häfte av oss, men nu bör alla ha detta och vi kommer inte gå igenom något två gånger bara för att någon varit borta - då är det ert ansvar att plugga på.
På lördag börjar Mini Vi I Stallet klockan tre i teorisalen som vanligt.
Ha en bra dag :D
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0