Heii!!

Igår hade U-SEK maskeradtävling på stallet. Själv var jag bara där som fotograf. Jag tog massa sköna bilder på deltagarna och deras hästar som var utklädda till allt möjligt mellan himmel och jord!! (Jag menar verkligen det, det var två tjejer som klädde ut sig till änglar medans hästen var djävulen!!)
Tyvärr är det något fel på bilderna för tillfället, och jag kan inte öppna dem i min dator, så jag får återkomma med dem. Men jag kan lägga upp några bilder på min älskade underbara Falcon, som tyvärr fick lämna mig och Djurgårdens Ridskola den 23 juni i år,24 år gammal. Han hade ont i ryggen också den sista tiden.


Jag älskar dig... <3


Kram Steffi

Kommentarer
Postat av: Beata

Jag kan berätta att Falcon var min favorithäst när jag gick i ledgruppen! Men sedan blev det bara Daimler och Daimler!<3

Kul blogg ni har startat. Nu följer jag faktiskt 3 bloggar! TeamDJRK som drivs av Erica och Lovisa. Och fritidsledare@djrk och så har jag börjat med eran för TeamDJRK tipsade om den på deras blogg.

2011-09-28 @ 08:16:24
Postat av: Erica

Steffi, du får jättegärna lägga upp filmerna på både mig och Lovisa från igår! :D

2011-09-28 @ 17:53:18
URL: http://teamdjrk.blogg.se/
Postat av: Steffi :)

Det är klart!! han är ju underbar!! jag får inte rida daimler längre även fast jag väldigt gärna vill!! :)

2011-09-28 @ 17:58:50
URL: http://djrkminisektionen.blogg.se/
Postat av: SH

Hejsan Steffi. Jag undrar om du skulle kunna kontakta mig ang. Falcon?

Skickade med en mailadress

/S

2011-10-24 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0