Tjena!!

Vet att bloggen ser lite trist ut just nu men så fort jag har hittat bilder på oss fyra ska jag och min kompis Johanna lägga upp dom på headern

Tänkte skriva lite om världens bästa ponny Aron och lite om vår ridlektion tillsamans i veckan. Aron är en mörkbrun/svart D-ponny. Han är runt 16 år och han har en helt okänd härstamning. Jag sköter honom cirka 4-5 dagar i veckan och älskar honom så hiiimla mycket..... Faast han är ganska hopplös i dressyren men han kan om han vill, han är ganska svår att få i form, ibland kan han vara rädd för det mesta, han vägrar ganska ofta på hindrerna, är lite rädd och nervös på tävlingar och ganska seg.
Meeeen han är den mest söta, gulligaste, snälla, underbaraste ponnyn och när han gnäggar eller hälsar när ha ser mig får jag en känsla som inte går att beskriva...


Imorron ska jag hoppa min andra älsklingsponny som oxå är den finaste man kan tänka sig... ALLER!! Steffi ska fota så förhoppningsvis får vi bilder på mig och steffi då och kanske ida och emma. aja önska mig lycka till vi ska hoppa bana tror jag !! :) :) :)




STORA KRAMAR DESSI :) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0