Aktivitetsbrist

Hej på er!

Ok, nu är det så här, att jag tycker (eller snarare har fått för mig...^^) att vi har något av en brist på nya aktiviteter. Jag satt här och funderade ett tag på några stycken, men kunde inte komma på något, fast det är antagligen för att jag är lite trög... Men, i alla fall, så bestämde jag mig för att fråga experterna: er! Så kan ni inte vara hur gulliga som helst och skicka iväg en liten kommentar med ett litet förslag på någon ny aktivitet? Kan också vara någon "gammal" en, som ni vill ha igen. Vi hade en lapp (affisch) uppe på anslagtavlan ett tag, kommer ni ihåg? Men när vi kollade lådan så fanns det drygt 2 (jag menar, 2 stycken, kom igen!) förslag i den. Så kan ni inte gnugga era geniknölar och komma upp med ett riktigt fantasifullt förslag? Det skulle vara veldigt snelt av er =).

Vi är bäst!
Hihi, tar bara gamla bilder all the time, sorry! ^^ Men den här äger faktiskt! :P

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0