Hallå!

Fick idag klagomål för att jag uppdaterar för lite här. Det stämmer ju, ska skärpa mig! ; ) Men aja, jag har en lite rolig bild som jag hoppas kunna ladda upp, men min dator är lite dum just nu så får bli lite senare! Aja, hoppas att alla får ett grymt bra sportlov! Vad ska ni göra? BERÄTTA I EN KOMMENTAR : ) Jag själv ska ha värsta softlovet, typ ligga hemma och slappa vareviga dag! Fast till stallet ska jag förstås, men jag tror inte jag drar dit imorgon eftersom jag inte är uppskriven ledare, men jag kommer tisdag, onsdag, torsdag, nästa lördag och KANSKE några fler dagar... Tror jag åtminstonte, men vi får allt se, hehe : ) Aja, ska bli SUPERKUL ( ! ) på tisdag efter som vi både ska hoppa, och så är ungefär halva gruppen borta och eftersom vi i vanliga fall är åtta, kommer vi vara fett få på tisdag! Ska bli kul med privatlektion på onsdag också... Aja, MUSEK har inga aktiviter inplanerade än så länge, men snart får vi hitta på något kul ; ) Nu är ju Dessi & Steffi är i USEK, kommer bli tomt utan dem, men vi kämpar på : ) Som sagt skall jag uppdatera mera! Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Beata

Va duktig du är Emma! Uppdatering vill vi ha!

Påsportlovet ska jag till min mormor(såklart)och fira min födelsedag. Beata blir ju 12 år!:D

Leka i snön hos mormor och äta godis hela dagarna.

Men först och främst rida uteritten på måndag;)

2012-02-24 @ 21:44:53
URL: http://poesitokan.blogg.se/
Postat av: Astrid

Haha Emma du skulle lyssnat på Johan och köpt en pc istället!!!Jättekul med lite läsvärda inlägg!

kram från en i pc klubben

2012-02-25 @ 14:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0