Skottdagen

Hejhej!

Hörni, idag är det ju faktiskt skottdagen! En extradag på året, är inte det precis vad alla verkligen behöver? Tycker jag, i alla fall. Jag vaknade upp idag, och hade, konstigt nog, drömt om att jag var ridlärare på ledlektionerna... Konstigt! Men jag kände mig typ jätteglad=). Ingen aning om varför, men roligt. Så jag hade tänkt fira den här dagen med att göra saker som jag absolut inte har tid med. För vi får ju en hel dag extra! Så sätt igång, gör vad f*n ni vill, för vi får en till dag, lalala^^ Jag tycker dessutom att det verkar som om naturen också har bestämt sig för att fira lite grann. För när jag gick ut idag var det helt plötsligt 14 plusgrader ute, och då blir man ju glad. Lämna vinterjackorna hemma, i alla fall, de behövs INTE. Hoppas att ni alla har en kul extradag, och inte spenderar för mycket av den vid datorn... Aja baja, ut med er nu!




Lite inne på nostalgiska bilder nu, för övrigt, så här kommer en till bild på Falcon och Steffi. (Hoppas det inte gör något, Steffi=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0