Svar på kommentarer som utlovat

Postat av: Jonna

Åh, han kommer ifrån min ridklubb! Han gick som ridskolehäst där och jag red honom ibland, helt underbar är han.

Mitt svar: Gud vad kul! Jag har själv inte ridit honom än, men gullig är han! :)

Postat av: Beata

Va duktig du är Emma! Uppdatering vill vi ha!
Påsportlovet ska jag till min mormor (såklart) och fira min födelsedag. Beata blir ju 12 år!:D
Leka i snön hos mormor och äta godis hela dagarna.
Men först och främst rida uteritten på måndag;)

Mitt svar: Jag vet, visst är jag duktig! Nej, nu skojade jag! Men vad roligt! Hoppas du får det bra hos din mormor! ;) Och grattis!


Postat av: Astrid

Haha Emma du skulle lyssnat på Johan och köpt en pc istället!!!Jättekul med lite läsvärda inlägg!
Kram från en i PCklubben

Mitt svar: Haha, jag gillar mac :)

 

LITE SVAR FRÅN IDA PÅ HENNES KOMMENTARER!

Postat av: Beata åh sorgligt på ett sätt! Visst är det kul att dom får hoppa upp men dom kommer saknas i MUSEK:(

Svar: Ja, det är kanske sant, men det är kanske bäst för alla... Nej, jag skojar bara! Vi kommer att sakna dem, men -som sagt- de fortsätter ju!

Postat av: Beata Hihi jag och Daimler hade ett litet alla<3dags-kalas:-D
<333333


Svar: Hihi, myyyyys!


Postat av: Beata Åh! Jag skulle precis åka hem och så såg jag Astrid(hon son äger ponnyn)stå på stallplanen. Jag frågade "har du tittat på din häst ännu?" och hon ba "den kommer nu!" Jag typ dog. Jag hoppade upp och ner. Sen kom transporten. Och så hördes det en gnäggning innifrån trailern. Sen kom han ut. Och han var så vacker!! Jag klappade honom. Och sen var jag helt salig över att jag va den första förrutom ägarna som klappade hanXD

Svar: Haha, fett kul:) Älskar att du kommenterar!^^

 

Hejdå, tack än en gång för alla underbara kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Beata

ni e duktiga på uppdatering!;)

Bättre än jag faktiskt host

Men det beror också på internet-brist. Vilket blir svårt att läsa alla bloggar jag följer!:O

Som ni vet så följer jag ehum...ganska många bloggar alltså...så att inte ha internet är en undergång för mig!

2012-03-02 @ 11:38:14
URL: http://poesitokan.com
Postat av: Ida

Hihi, kommenterar min egen blogg... Nä, men det är för att svara, så det gills inte. Säger vi...



Tack så mycket, Beata:) Fast ja, faktiskt bara ett undantag, men aja...

2012-03-02 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0