Superspännande

Hejhopsan!

Nu är det så här, att vi har någonting SUPERspännande på gång åt er! Den kommer
förmodligen att vara klar om nån dag, så då får ni se den. Vi behöver bara en liten
bild...
Det är en ny idé, det här, men jag tror faktiskt att den kommer att bli bättre än en
blogg. Självklart kommer vi att blogga där också. Men än så länge är den fortfarande
hemlig.
Vems idé det var? Vår duktiga webbdesigner Emmas. Tror jag iaf... Aja, men hon, och
jag, håller på och jobbar för fullt! Skriver, lägger in bilder, försöker komma ihåg datum.
Det där sista går dock inte så bra, men aja^^


Hahahaha, visst är jag jobbig? Jag själv skulle inte tåla att läsa det här, då jag är hur
nyfiken som helst... Men, jag tycker också om att retas... :P Jag har dock inte vart
sjukt jättejättejättejättejättejobbig, för det finns faktiskt ledtrådar... Så om ni kan
klura ut dem, kan ni nog fatta vad det är vi håller på med=). Om inte... SORRY!
Mohahaha, nej skoja bara.




Bild på vår söta, saknade Soupape!

 

Ida


Kommentarer
Postat av: Beata

Soupape!<3

2012-03-05 @ 17:12:49
URL: http://poesitokan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0